Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

5η Τάξη
Επανάληψη: Daily routine verbs
Daily Routines in English | Woodward English
      VOCABULARY

get up= σηκώνομαι
have breakfast= τρώω πρωινό
brush my teeth= βουρτσίζω τα δόντια μου
take/have a shower= κάνω ντους
get dressed= ντύνομαι
take/ catch the bus= παίρνω το λεωφορείο
go to school= πηγαίνω στο σχολέιο
get back from school= επιστρέφω από το σχολείο
have lunch= τρώω μεσημεριανό
do my homework= κάνω τα μαθήματα μου
work on my computer= εργάζομαι στον υπολογιστή μου
meet my friends= συναντώ τους φίλους μου
have an English class= έχω μάθημα Αγγλικών
play computer games= παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή
watch TV= παρακολουθώ τηλεόραση
read books= διαβάζω βιβλία
go to bed/ go to sleep= πηγαίνω για ύπνο

1. Answer the questions about yourself. (Give full answers.)

  • What time do you get up?
  • What do you usually have for breakfast?
  • How do you go to school?
  • What time do you usually arrive at school?
  • Do you have lunch at school?
  • What do you do in the afternoon?
  • What time do you eat lunch?
  • What time do you go to bed?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

                                                     Α ΤΑΞΗ Τι θα λέγατε να παίξουμε ένα παιχνίδι; Δες το βίντεο και  μάντεψε ποιο ζωάκι κ...